En op… en neer… en op… en neer…

Jumping high

2 thoughts on “En op… en neer… en op… en neer…

  1. Jeroen, leuk dat je begonnen bent me te volgen..heb hier even rondgekeken..ik vind dit wel een bijzondere foto en je hebt een lekkere strakke lay-out..ik heb me op je site geabonneerd dus je zult me wel vaker langs zien komen…Agnès

    Like

    • Goh, snelle reactie! Leuk! Ik kwam je foto van de dobberende ganzen tegen op de WordPress reader en ben toen even naar je blog gesurfd. Zag dat je fotografe was en besloot toen om je eens te gaan volgen. Ik ben zelf volstrekt amateur, dus ik denk dat er wat te leren valt door regelmatig eens naar je werk te kijken.
      Mijn lay-out is vrees ik niet mijn creativiteit. Het is gewoon een gratis standaard lay-out (Nishita) van WordPress waar ik heel weinig aan veranderd heb.

      Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

