Hangplek

Hangplek

2 thoughts on “Hangplek

  1. Hoi Jeroen,

    Hoe is het ermee? Ik kom weinig bij de Blaauwe Hand en heb je dus al een tijd niet gezien. Wel volg ik je fotosite en ik moet zeggen dat je fotos steeds beter worden, ik schat ze op proffesionele kwaliteit! Zelf ben ik onlangs wart serieuzer met fotografie aan de slag gegaan en ik kijk de kunst een beetje van je af.

    groetjes, Jack

    Like

    • Het is rustig. En ik kom nooit meer bij de Hand. Al meer dan een jaar niet meer geweest.
      Dank voor je compliment, maar professioneel? Nog lang niet. Daar moet ik nog veel te veel voor leren. Op alle gebied. Ik beschouw mezelf als niet meer dan een aardige amateur. En da’s prima zo. Het is tenslotte een hobby. 🙂

      Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

