Nijmegen, altijd Nijmegen

Vrijdag_20131101_0027

7 thoughts on “Nijmegen, altijd Nijmegen

        • Op mijn computer? Dan ben ik 2,5 uur bezig met die ene foto. Elk kleine streekje met het selectiepenseel duurt 10 – 15 seconden voor het verwerkt is en ik het resultaat zie. En dan moet ik de echte bewerkingen nog doen. Bakkie is ruim acht jaar oud. 🙂

          Like

          • Ah, andere zooi even uitschakelen. En je opstartregime even bekijken, of je alles wat ie met opstarten inschakelt wel nodig hebt.

            Like

          • Allemaal goed en wel. Maar zoals ik al zei: dit was eigen keuze om het zo te doen. Voor de goede orde: de top van de pet is 1%. Dat is het minimum om tekening (het laatste stukje naad) te houden. De pilaar/muur links op de achtergrond is 18%. Wat hij zoals ik het me herinner (en dat is uiteindelijk het enige dat telt) zou moeten zijn. En zijn huidskleur ís gewoon donkerder. Donkerder dan 18%

            Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

