Net echt … (herbewerkt)

Zondag_20131222_0008
Zondag_20131222_0007

5 thoughts on “Net echt … (herbewerkt)

  1. Sommige poppen ogen idd levensecht. De huidtint oogt vooral bij onderste foto onnatuurlijk. Je kan experimenteren met de witbalans of selectief met de kleurtjes schuiven voor een natuurlijker resultaat. You could fool me 🙂

    Like

    • Heb ik geprobeerd. Maar het is lastig omdat met name de onderste pop ingebed is in een wolk van roze dat het licht sterk kleurt. De kleertjes zijn roze met wat wit, het ‘bedje’ is roze, die lap is roze. Dat roze dat je ziet is dus voor een groot deel reflectie van het licht. Als ik dat weghaal wordt de foto te vlak vond ik. Het was in een overkapte stand met een zwaar grijze lucht buiten. Dus buiten vrij kleurloos licht. Zoals ik het me herinner was het roze van dat dekentje waar ze op ligt in werkelijkheid nog iets dieper en verzadigder dan op de foto.

      Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

