Stikke Hezelstraat

Maandag_20140317_0006

4 thoughts on “Stikke Hezelstraat

    • Dank je. Ik had daar eigenlijk niet eens zo bij stil gestaan, terwijl ik normaal wel op dat soort dingen probeer te letten. Maar als je m”n andere panfoto’s bekijkt zul je zien dat ik dit met name daar wel vaker doe. Onbewust dus. Mischien een onbewust gevoel voor spanning? Ik fotografeer meestal nogal intu
      ïtief. Ondanks dat ik regelmatig over fotografie lees en foto’s van anderen bekijk.

      Like

      • Jeroen ik bedoelde natuurlijk van rechts naar links!!!!…. we zijn gewoon van rechts naar links te lezen, ook zo lezen we foto’s en als je dat dan omkeert, dan heb je zo wie zo de aandacht van de kijker, want dat wringt tegen in je brein…

        Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

