… maar waar heb ik nou mijn vrouw gelaten?

Dinsdag_20140401_0026

4 thoughts on “… maar waar heb ik nou mijn vrouw gelaten?

    • Ik ben het wel met je eens. Eigenlijk had ik gewoon een fractie meer tijd moeten nemen om beter te richten. Dan had ik iets meer naar rechts gezwenkt.
      Ik heb vanwege dit commentaar al even geprobeerd om te croppen, en ik loop tegen een probleempje aan (keuzes, keuzes …. 😦 ): ik wil vasthouden aan mijn 1024 bij 685 pixels vanwege de rust en eenheid in het totaalbeeld van dit blog. Ik wijk daar alleen in hoge uitzondering van af. De foto’s zelf zijn vaak al ietwat (of soms erg) onrustig, door de stadse onderwerpen (en mijn gebrekkige talent? 🙂 ) en met een vaste maat hoop ik dat een beetje te compenseren. Als ik deze foto op die maat ga croppen kan ik de vrouw links eraf snijden, maar ik hou erg weinig ruimte onder en boven de man-met-rolstoel over. Moet ik dus nog even rustig naar kijken.

      Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

