Bert van Leeuwen organiseert weer een familiediner

Woensdag_20140402_0017

4 thoughts on “Bert van Leeuwen organiseert weer een familiediner

        • Ik eigenlijk ook, totdat collega straatfotograaf Han Dekker me op hem wees. Toen herkende ik hem wel. Bert van Leeuwen is programma maker/presentator van de Evangelische Omroep, één van de omroepverenigingen in ons “onvolprezen” publieke omroep bestel. Zijn programma Het Familiediner poogt familieleden die met elkaar gebrouilleerd zijn weer bij elkaar te brengen en vrede te sluiten d.m.v. een hyperluxe diner. Voor zover ik weet, want ik heb het maar één of twee keer gezien. Een poos geleden.

          Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

