Oude koffer

Maandag_20140407_0005

4 thoughts on “Oude koffer

    • En dat is ook wat ik (onbewust) voelde. Dat ding was onhandig en dat zag je aan haar lopen. Ik vind alleen dat ik haar verkeerd geplaatst heb. Ze loopt me iets te veel “het beeld uit” i.p.v. “het beeld in”. Weer eens niet snel genoeg gericht en te snel afgedrukt. Ik moest om haar heen lopen en me vrij snel plaatsen want ik liep eerst aan de andere,verkeerde, kant toen ik haar aan zag komen.

      Like

      • Er is niks makkelijk aan die ogenbliksfotografie! Ik ben terug gekeerd naar een Leica meetzoekercamera en dan gaat het al helemaal mis op straat. Je moet niet alleen licht meten en interpreteren, je moet ook nog eens manueel scherp stellen… met mijn Canon lukte dat allemaal wat makkelijker. Maar…. de Leica is leuker, doet je meer nadenken eer je afdrukt!

        Like

        • Straatfotografie heet de moeilijkste of lastigste vorm van fotografie te zijn. Ik geloof dat zo langzamerhand wel. Ik ben blij dat ik het in ieder geval semi-automatisch kan doen. Ik heb mijn camera meestal op de diafragma voorkeuzestand staan. Behalve als ik van te voren al weet dat ik mee ga trekken. Dan sluitertijd voorkeuze. Als ik dat allemaal handmatig moet instellen is het al bijna helemaal niet te doen. En lang leve de autofocus. Alle respect voor de grote straatfotografen uit de analoog tijd 🙂

          Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

