Dinsdag vuilnisdag

Dinsdag_20140902_0005

4 thoughts on “Dinsdag vuilnisdag

    • Dank je. Maar ik twijfel zelf. De timing is goed, en ook de sluitertijd kan me wel bekoren, omdat er net dat beetje beweging in de zakken die geworpen worden zit. Dat was ook de bedoeling. Maar de rechterkant stoort me een beetje. Ik heb geprobeerd om hem te croppen, maar ik hang aan mijn 1024 bij 685 px. Ik wil niet te veel verschillende formaten en verhoudingen om de eenheid in de lay-out te bewaren. Maar ik kon geen goede crop vinden in dat formaat. Alleen een vierkante. Heb ik wel gedaan voor één van de facebookgroepen waar ik lid van ben🙂

      Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

