Fuck! Ik heb een nieuwe huisgenoot. En niet één waar ik op zit te wachten!

muis_20160825_0002

6 thoughts on “Fuck! Ik heb een nieuwe huisgenoot. En niet één waar ik op zit te wachten!

    • Nee. Hij is hem inmiddels gesmeerd naar mijn buurman geloof ik. Ik heb lokdoosjes gezet die nog onaangeroerd staan, terwijl hij gisternacht zei dat hij een muis had
      Hij zat achter de kast vlak naast mijn balkondeur en toonde al interesse in dat pad. Ik denk dat hij afgetaaid is toen ik even uit de kamer was en de deur open stond. 🙂

      Liked by 1 persoon

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

