Vlaams Arsenaal

dinsdag_20170228_032

2 thoughts on “Vlaams Arsenaal

    • “Vermijden” is wat mij betreft het verkeerde woord. “Vermijden” is iets wat je bij het fotograferen zelf doet, bij het maken van de compositie. Maar dit is straatfotografie in het centrum van de stad. Dan heb je het niet allemaal in de hand. Op het moment dat je boven in je zoeker iets uitlijnt is er onder in de zoeker al weer iets veranderd.
      Achteraf in de nabewerking weghalen zou ik me iets bij voor kunnen stellen. Alleen zou ik dan niet croppen, maar het hoofd wegklonen om de rand te behouden. Die geeft een basis aan de foto.
      Persoonlijk hou ik wel van een imperfectie hier en daar. Hoort een beetje bij straatfotografie denk ik.

      Like

Likes zijn leuk, reacties nog leuker. Meestal dan :)

